Tervetuloa mukaan verkkovälitteiseen Porinaporukkaan (eli avoimeen Jalostamo-ryhmään) keskustelemaan järjestö- ja yhdistystoimintaan liittyvistä ajankohtaisista aiheista! Voit osallistua kerran, kaksi tai vaikka viisi kertaa. Porinaporukkaan ovat tervetulleita järjestöjen ja yhdistysten työntekijät, hallitusten jäsenet ja puheenjohtajat ja muut aktiivisesti järjestötoiminnassa mukana olevat.
Kahden tunnin mittainen verkkotapaaminen rakentuu kahdesta osasta: tietoiskumainen alustus tapaamisen aiheeseen ja sen jälkeen vapaata ‘porinointia ja pohdintaa’ aiheesta.
Ennakkoilmoittautuminen ilmoittautumislinkin kautta. Tapaamiset järjestetään verkkovälitteisen Adobe Connect-ohjelman kautta. Osallistuminen on helppoa ja varsin vaivatonta eikä vaadi ohjelman asentamista. Tukea käyttöön ja ns. sisääntulo-ohjeet saat sähköpostitse ennen tapaamista.
Porinaporukka kokoontuu seuraavasti:
- Torstai 25.2. klo 13-15: Työhyvinvointi järjestöissä
- Keskiviikko 23.3. klo 13-15: Hyvä johtaminen järjestössä?
- Torstai 21.4. klo 13-15: Vapaaehtoiset ja välityömarkkinoilta tulevat: miten saadaan porukka sitoutumaan ja motivoitumaan?
- Keskiviikko 18.5. klo 13-15: Riittävästi resursseja, rahoitusta ja varainhankintaa? Mahdoton yhtälö?
- Torstai 9.6. klo 13-15: Sosiaalisen media strategia omalle yhdistykselle – miksi ja miten?
Katso tarkemmat tiedot ilmoittautumislinkkien kautta ja Järjestöjalostamon sivulta! Tervetuloa mukaan!